Customer Success Program.
När du investerar i Tahoes nyckelfärdiga produkter får du efter lansering tillgång till vårt Customer Success Program. Vi vill att du ska få maximal nytta av våra produkter. Genom vårt Customer Success Program ges du möjlighet att utveckla din lösning tillsammans med oss.
Upptäck möjligheterna.
Genom vårt Customer Success Program ser vi till att du alltid är uppdaterad på det senaste från Tahoe. I vårt nyhetsbrev kommunicerar vi ut nyheter och genom release notes informerar vi om uppdateringar. För att säkerställa att allt fungerar som du önskar har vi regelbundna avstämningar. Vi arbetar proaktivt med att ta del av dina önskemål för hur vi kan förbättra våra produkter.
Vi finns här för er.
Som kund på Tahoe tilldelas du en dedikerad Customer Success Manager (CSM) som följer upp och säkerställer att du får maximal nytta och glädje av våra produkter för intranät och ledningssystem. Det innebär ett proaktivt engagemang och en personlig och tydlig dialog med dig för att säkerställa hög och långsiktig kundnöjdhet. CSM identifierar dina framtida önskemål och behov samt identifierar nya möjligheter vi kan hjälpa dig att lösa med våra tjänster och produkter.