Aktuellt18.10.21
Möt Filippa – Tahoes Customer Success Manager!
Aktuellt | 18.10.21
Vi på Tahoe vill göra det enklare för våra kunder att få högre användning och nytta av våra nyckelfärdiga produkter för intranät och ledningssystem. Vi vill också göra det lättare att förstå hur vi ytterligare kan förbättra våra produkter och vårt arbetssätt. Därför förstärker vi nu vår organisation med Filippa Elfman som vår nya Customer Success Manager. Här kan du läsa om vad Filippa sysslat med förut och vad hon kommer att göra på Tahoe.
Hej Filippa! Vad gjorde du innan Tahoe?
Innan Tahoe arbetare jag i olika roller inom service och administration, bland annat som Deputy Team Leader för den nordiska marknaden på Foodora. Med syftet att kvalitetssäkra och optimera de dagliga processerna ansvarade jag för att utbilda och coacha mina medarbetare. Det var där jag fick upp ögonen för projektledning vilket förde mig till utbildningen inom Produktionsledning på Malmö Universitet. Under utbildningen har jag fått kunskap i hur man planerar och leder projekt på ett kreativt och organiserat sätt.
Vad innebär det att arbeta som Customer Success Manager på Tahoe?
Jag kommer att utbilda och stötta Tahoes kunder så att de får maximal nytta av att använda våra produkter BaseDrum och InSight. Det kan innebära att jag hjälper dem med att onboarda till våra produkter såväl som att proaktivt hitta lösningar på de utmaningar och behov som de står inför.
Vi är väldigt glada över att ha Filippa på plats hos oss!
Vill du också vara med och bidra till en effektivare digital arbetsplats? Spana in våra lediga tjänster!
Tillbaka